.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۴ میلیارد تومان برای اشتغال در شهرستان نکا جذب شد
فرماندار نکا گفت: در بخش اشتغال ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای واحدهای صنعتی وهمچنین شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم در بخش مشاغل خانگی برای شهرستان جذب شد.

به گزارش شمال نیوز، جعفر احمدی صبح سه شنبه در جمع مسئولان شهرستان با اشاره به اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال به عنوان شعار سال بیان کرد: تولید و اشتغال برای جوانان چرخه اقتصادی را فعال تر خواهد کرد لذا دولت هم در این راستا درصدد است با مشارکت و بهره گیری از ظرفیت جوانان، زنان و دانش آموختگان دانشگاهی و بهره برداری مؤثر در این زمینه وارد عمل شود.

وی ظرفیت سازی برای مشارکت فعال و مؤثر جامعه هدف توسط دستگاه اجرایی، تسهیل گری و ظرفیت سازی نهادهای در مناطق روستایی، اطلاع رسانی شفاف مشوق‌های مالی حمایتی مستمر و فراگیر و همچنین ایجاد و رونق در بخش ساختمان و خدمات عمومی را از جمله اقدامات مورد توجه بخش اشتغال شهرستان نکا در سال جاری برشمرد.

به گفته فرماندار نکا برای دستیابی به اهداف مورد توجه بخش اشتغال، سرمایه گذاری، ایجاد اپراتورهای ارائه دهنده خدمات الکترونیکی در کلیه بخش‌ها، حمایت از پروژه‌های اشتغال آفرینی و صادرات کالا و خدمات به بخش خصوصی و دولتی نیاز است که خوشبختانه می‌توان با برنامه ریزی‌های از پیش تعیین شده و بکارگیری از کارشناسان خبره این امر را عملیاتی کرد.

احمدی همچنین به اشتغال در بخش صنایع دستی اشاره و تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال در حوزه صنایع دستی، توسعه اشتغال زیر بنایی و همچنین از محل یارانه با استفاده از روش‌های پرداخت نقدی و غیر نقدی برای خانوارهای نیازمند و بخش تولید و اشتغال، اعتباری در نظر گرفته شده است.

مقابله جدی با فساد اداری

نماینده عالی دولت در این شهرستان شفافیت مالی و مقابله جدی با فساد اداری را از مهم‌ترین ویژگیهای برنامه دولت در سال ۹۶ سرمایه گذاری دولت در سال جدید دانست.

این مسئول گفت: خوشبختانه در حال حاضر بالاترین ضریب امنیتی را در ایران شاهد هستیم که همین امر سبب شده در منطقه به سرمایه گذاری‌های کلان بپردازیم چرا که یکی از مهم‌ترین عوامل سرمایه گذاری امنیت به شمار می‌رود.

وی به رشد اقتصادی اشاره کرد و همچنین افزود: با توجه به اینکه ساختارهای اقتصادی کشور با مشکل روبرو شد دولت همواره به دنبال این است ساختارهای اقتصادی را به حالت نرمال خود بازگرداند.

فرماندار نکا ضمن تاکید به طرح‌های عمرانی روستاهای شهرستان متذکر شد: در دولت یازدهم ۵۰ طرح هادی روستایی تصویب و ۲۰ دهیاری جدیددر شهرستان نکا ایجاد شد همچنین در حوزه راه روستایی ۱۲ روستای شهرستان به مساحت ۸.۵ کیلومتر آسفالت شده است

نماینده عالی دولت در نکا افزود: عملیاتی شدن فاضلاب شهری، تغییر و جایگزینی سوخت مازوت در نیروگاه شهید سلیمی نکا، بهره‌برداری از سد گلورد، گازرسانی به مناطق کوهستانی و روستاهای بالادست بخش هزارجریب و همچنین انتقال خط لوله گاز از دامغان به نکا ز جمله طرح‌های نیمه تمام این شهرستان به شمار می‌آید که اجرایی شدن این طرح‌ها در سال جاری با قوت بیشتری انجام می‌شود.

فرماندار نکا با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: هیچ مدیری حق ندارد از اعتبارات، امانات وتجهیزات دولتی به نفع و علیه کاندیدا چه بصورت مستقل و چه در قالب طیف خاصی استفاده کند.

احمدی متذکر شد: رأی مردم حق الناس است و ما در برابر این حق مسئول هستیم لذا با افزایش مشارکت سیاسی مردم در انتخابات اقتدار و امنیت مردم را تضمین می‌کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.